Het kan maar geregeld zijn, dus.
Maar deze ervaring gaat in z'n geheel naar Leo Hokke, Oud-Beijerland. Helaas stopt hij er eind van dit jaar mee !! Ik heb voordat het zo goed is geregeld, anderen aan de telefoon gehad, die b.v. foute informatie doorgaven. Duurde erg lang voordat de telefoon werd opgenomen etc. Dus.... alle lof voor Leo Hokke
Bij toeval werd mij pas duidelijk hoe een account aan te maken om mijn dossier/polis te kunnen inzien. Een opstalverzekering van onze recreatiewoning (voor verhuur) is om onduidelijke redenen niet mogelijk.
altijd netjes en goed geholpen
Het contact met onze contact persoon is uitstekend. Denk mee maar probeert je niets aan te smeren. Weet waar ze over praat.
goed en deskundig geholpen
Bij problemen, bellen en je wordt goed geholpen.
Dit jaar had ik een nieuwe oldtimer-motorfiets verzekering afgesloten. Ik had al drie oldtimer-motorfiets verzekeringen waarvan de premie automatisch afgeschreven wordt ( ooit een machtiging voor afgegeven ) zodat ik verwachtte dat de premie voor de nieuwe verzekering ook automatisch zou worden afgeschreven . Dat was niet het geval , een aanmaning tot gevolg . Natuurlijk had ik zelf moeten opletten . De premie van de nieuwe verzekering zal ik voortaan zelf overmaken . Met vriendelijke groet , Frans van Kan .
Ik heb een Young timer verzekering met een bepaald aantal kilometers. Deze kilometergrens had ik bijna bereikt. Fidus heeft me toen geadviseerd om de kilometergrens uit te breiden en dit was dan ook nog goedkoper. Dus toppy
Eigenlijk was een telefoontje voldoende, wegens verhuizing van koophuis naar huurhuis moesten verzekeringen aangepast worden. Alles ging als het ware vanzelf.
Vlotte / voortvarende behandeling van mijn verzoek/claim. Uitstekende communicatie tijdens de behandeling, beoordeling, afhandeling. Eenvoudig digitaal aanleveren van bewijsmateriaal van de schade en offertes en facturen van de aannemer. Adequate en prettige communicatie met de door Fidus ingehuurde schade-expert.
Onze lijfrentepolis is bij Fidus ondergebracht. Doordat we voor wat betreft Hypotheek, toekomstig misschien in een onzekere periode kunnen terechtkomen, hebben we een persoonlijk gesprek van Brenny Evers bij ons thuis gekregen. Zeer kundig en zeer duidelijk in uitleg, hij bespreekt mogelijke gevolgen en geeft je zeer objectief toekomstbeeld bij wel of geen financiële ingreep. Dit alles, zo vind ik, verpakt Brenny in zeer duidelijk en eenvoudig taalgebruik. Ik wil niet zeggen dat alles nu besproken is maar ik mag en wil wel stellen dat dit een zeer gedegen en zeer uitvoerig gesprek was. Dit heb ik zelden meegemaakt en zou het fijn vinden als het contact wordt vervolgt.
Sneb en goed geregeld
14 juli 2021 was ik getroffen door een overstroming met als gevolg water in kelder, kruipruimte en woonkamer. 15 juli schade gemeld bij uw kantoor in Geleen waarbij ik het advies kreeg als eerste de boel op te ruimen en schoonmaken. De schadeafhandeling zou wel goed komen.......dit is inderdaad gebeurd. Enkele weken later is mevrouw Nederlof geweest om de schade op te nemen, waarna ik haar offertes en rekeningen heb doen toekomen. 10 Augustus kreeg ik het taxatierapport welk ik voor akkoord had ondertekend. 17 Augustus stond het schadebedrag op mijn rekening. Dus.......ja ik ben zeer tevreden over de snelheid en zeer correcte afhandeling van de schade , waarvoor mijn dank !
Fidus kende ik niet. Bedrijf heeft net mijn verzekeraar overgenomen. Ook mijn eigen verzekering heb ik weinig of niet mee te maken gehad.dan is het toch fijn wanneer je een schade hebt dat het netjes en correct wordt afgehandeld en dat is zeker gebeurd. Dank u wel daarvoor.
Na hoop ellende door wateroverlast, gelukkig goed en snel geholpen. Extra complimenten voor mijn contact persoon bij Fidus!!
Fidus heeft mijn zaak vlekkeloos behandeld,chapeau.
Meteen na het melden van de inbraak kreeg ik hulp en ondersteuning bij het in eerste instantie weer veilig kunnen wonen en vervolgens voor reparatie van de schade! Superbedankt!
Altijd goeie ervaringen. Roger, mijn contact persoon zorgt altijd voor een goeie, snelle afwikkeling. Top!
Ik ben goed geholpen. Blij met Fidus!
Wateroverlast super afgehandeld zeer tevreden. Echt klantvriendelijk
Onze schade hebben ze heel goed en niet moeilijk behandeld.
Werd telefonisch goed geadviseerd en mocht zelf kiezen waar ik de auto wilde laten maken. Alles is netjes afgehandeld en heb verder niks te hoeven doen.
Alles is keurig geregeld
Met kantoren in heel Nederland zijn wij altijd dichtbij, dus.
Met meer dan 350 adviseurs is er altijd eentje in jouw buurt te vinden. Dat is wel zo fijn, want zij kennen jouw buurt en omgeving. Als er iets is, sta je zo bij ze op de stoep of bel je met ons kantoor. Fidus bereik je 24/7
Jouw persoonlijke situatie vinden wij erg belangrijk. Wij geven altijd een advies dat bij je past.
Altijd een contactoptie die bij jou past. Mailen, (video)bellen, chatten óf een persoonlijk gesprek? Geen enkel probleem.
Je ontvangt altijd een deskundig antwoord op jouw vragen. Hier zorgen we met meer dan 350 financiële experts voor.
Altijd persoonlijk en onafhankelijk advies. Door onze samenwerking met meer dan 150 verzekeraars bieden we je altijd de best passende oplossing.
Kom bij ons langs met al je vragen. Met kantoren in heel Nederland zijn wij altijd bij je in de buurt.